dinsdag 5 november 2013

Mijn eerste bericht, geen idee hoe vaak ik dit ga doen. Maar lees veel andere blogs. En soms heb ik dan wel eens de neiging om daarop te reageren. Soms kan dat anoniem, maar niet altijd. Dus toch maar eens een eigen account met een blog aangemaakt.

Rij nu sinds eind september in een blauwe quest. Daarvoor ruim 5 jaar in een rode sunrider gereden.
Al met al dus al ruim 30.000 km gereden in een VM. Met de quest nu ruim 1300km.

Gebruik hem vooral voor woon-werk verkeer. Heb wel plannen om ook eens langere ritten te maken, maar zo vaak komt dat er niet van. Maar voor woonwerk verkeer vind ik het in elk geval een prima vervoermiddel. weinig last van weersinvloeden en daardoor een redelijk stabiele reistijd.

RJ


1 opmerking:

  1. Beste Roelco, ik ben ook zo maar begonnen, onderwerpen komen vanzelf opborrelen. Succes, Wilco

    BeantwoordenVerwijderen