donderdag 5 juni 2014

Houden we het droog?

Gisteren ( woensdag ) een natte dag. En bij vertrek op de terugweg had ik mijn petje maar op gedaan. Echter niet voor de regen, maar voor de zon. Er was net een bui geweest en nu kwam de zon lekker door. De gehele weg netjes droog kunnen rijden. Niet de gehele weg in de zon, dus petje is niet heel de weg nodig geweest maar wel goed droog.

s'Avonds met de wandelvierdaagse was het duidelijk een ander verhaal.

Deze morgen was het droog bij vertrek, maar kwamen wel donkere wolken aan, dus konden we het droog houden? Niet helemaal. Begon wat te spatten, dus op een gegeven moment toch de pet maar op. Maar ook dat was niet genoeg. Dus wilde uiteindelijk mijn schuimkap ook maar op z'n plek brengen. En dat ging mis. Met het pakken hiervan raakte ik mijn pet. Daar kwam vervolgens de wind onder, en weg was de pet. Dus toch maar even uitstappen om mijn pet weer op te pakken.

RJ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten